Arribeu amb cotxe? Si us plau, llegiu aquestes instruccions: us ajudaran a evitar errors en un trajecte llarg.
L’entrada al Barri Vell només està permesa tres vegades (cada tres mesos). Això permet deixar i recollir l’equipatge, més una entrada extra. Encara que pugui semblar molest, aquesta restricció millora la qualitat de vida de la gent de Girona.
Teniu dues opcions:
- si no porteu equipatge pesat, us recomano aparcar fora del Barri Vell. És només a 5-10 minuts caminant i és molt menys propens a errors. Podeu aparcar a les zones blaves del mapa de sota. Cerqueu la zona “aparcament la Copa, Girona” a Google Maps. Per a més instruccions, consulteu aquest altre post.
- si realment necessiteu arribar a l’entrada amb cotxe, mireu el mapa de sota. Per evitar errors de Google Maps:
- poseu primer com a destinació Plaça Catalunya, que és l’única entrada al Barri Vell
- un cop allà, poseu com a destinació Carrer Ballesteries, 23
- passareu per un avís d’entrada al Barri Vell
- continueu conduint: passareu per la Plaça del Vi, el Carrer Ciutadans, gireu a l’esquerra i després a la dreta
- ara sou al Carrer Cort Reial, que físicament és el mateix carrer que Ballesteries, no us atureu encara
- a uns 50 m, després d’un ressalt, comença el Carrer Ballesteries
- a l’esquerra hi ha un bar anomenat “La Terra” (pot estar tancat). La porta dels apartaments és al costat. Ballesteries, 23
- descarregueu l’equipatge ràpidament. És bona idea començar deixant-lo dins del portal de l’edifici, que podeu obrir (vegeu les instruccions de check-in que teniu al vostre correu electrònic)
- podeu aturar-vos uns minuts al costat, però no deixeu el cotxe desatès (a la policia no li agrada gens). Tingueu en compte que els autobusos continuen passant i us faran marxar.
- per descomptat, deixeu algú vigilant l’equipatge.
- quan acabeu, continueu fins als aparcaments 1 i 2.
Malgrat aquests inconvenients, estem segurs que apreciareu la comoditat de viure en una zona restringida als cotxes.
Vegeu el mapa i els icones en una finestra nova